Helgen

I fredags blev det häng med pappa, vi hade tänkt gå på The Ark, men när vi kom fram till Grönan var insläppet stängt pga för mycket folk. Så vi promenerade lite o sen blev det en lugn fredagskväll, var så trött att jag somnade med tvn på och vaknade med ena tvkontrollen under mig haha. I lördags var det Axwell som gällde, sjukt nice. Började kvällen med lite vin-bål-cider häng och middag hos mig med Louise! För att sen anlända i precis lagom tid, inhandla dricka & catcha perfa platser tills det började! :) Såklart bästa musiken, kul kväll! Söndagen var chill, var först hos Louise & sen hos Fillan, spenderade större delen av dagen i sängen, kollade på tv, åt gott & snackade. Med andra ord en bra söndag! 
Igår och idag var det heldag i skolan, haft redovisning idag, skönt och bli av med den!

Strax är det sovtajm för min del & imorgon ska jag sova ut, u n d e r b a r t ! 

Love to live
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0