Torsdag

Ska strax iväg o hämta sötnosarna på förskolan!
Ska bli extra mysigt eftersom jag inte hämtade dem förra veckan.
Har precis fixat mig lite, sminket blev bra, har på mig en somrig parfym & nu ska jag bara hitta något skönt o snyggt o ha på mig!

Igår fikade jag med mina älsklingar Sophia & Felicia på Waynes.
Vi pratade om allt möjligt, bland annat om vänskap. Att man ibland bryter med folk och hur det antingen kommer sig naturligt av att man glider ifrån varandra eller på grund av att någon gör något som inte är okej.

Det är fint att ha riktiga nära vänner, jag har mina, ni vet vilka ni är och att jag älskar er! <3

Ut i solen strax, i helgen blir det lite rehab, funderar till och med på o stänga av telefonen ett tag.. :)

Love to live





Kommentarer
Postat av: Mia

Usch ja, det där med att glida ifrån varandra...Det har ju jag varit ett levande bevis på. Tyvärr p g a min extrema telefonskräck, vilket är jättejobbigt. :-/ Att jag arbetar som telefonist är bara skrattretande, men då ringer folket iof t i l l mig, och det är en annan sak, haha!

Summa summarum: Bli inte telefonnojjig! ;-p

Kram Mia

2011-03-03 @ 14:30:54
URL: http://assar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0