Godmorgning lovers

Mysig kväll igår! Först blev det en sväng på Kräftis med Louise. Sen mot Grönan med Ullis! Där träffade vi några söta småtjejer som var stora Saade fans. Det började med att dem tittade på oss och såg helt chockade ut & frågade: Gillar NI Eric Saade? Haha, slutade med att jag & Ullis hoppade runt med dem på ryggen och skrattade massor. Dem frågade oss om allt möjligt & gav oss söta komplimanger. Dem gjorde oss verkligen på toppenhumör! :)

Lyckades även hjälpa Ullan att klara av att parkera, eftersom hon envisades med att ta med sig bilen! ;D Åkte från Grönan med hög musik i bilen, sjöng & skrattade. Sen letade vi parkering ett tag, hämtade upp Lusen & drog o drack öl :)

Idag är det fredag och jag ska fortsätta skriva, får se om jag orkar ta mig till något mysigt café kanske :)

Love to live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0