Bästa mailet!

Åhh, glad! Suttit och läst ett mail från älsklings Felicia, satt och garvade högt av lycka, blev så glad av att läsa maliet! :D

Hade för övrigt en tiptopp helg, fredagen bestod av barnvaktsjobb med två gulliga tjejer som var fyra och sju år.
På lördagen var jag på en jobbintervju & jobbade några timmar.
På kvällen blev det hem till Maria i min klass mys med dricka, snacks, musik & snack och sen utgång på det, kul!

Söndagen var perfekt, satt nere i solen vid Nybrokajen med Lusen & käkade wraps från sandys, mums!
Sen blev det en fika på Espresso House och så köpte jag ett par solbrillor :) Sen blev det hem till Patrik och kolla in hans nya lägenhet. Vi gjorde egen pizza, kollade Breakfast at Tiffany´s, åt godis och snackade skit, trevligt! :)

Idag har jag provjobbat dag 2, det gick bra men är en del att tänka på!
Nu blir det åter till pluggandet!

Love to live


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0