"Sovmorgon"

Försov mig imorse! På grund av att alarmet aldrig ringde!
Inte bra, missade min tid hos sjukgymnasten :/
Drömde en sjuk dröm om Di leva som dansade och stekte ägg! Flumigt värre haha.

Planerna för veckan ändras, Erik som jag skulle vara barnvakt åt imorgon & på fredag har blivit sjuk. Både bra och dåligt, hade varit kul att passa honom men nu hinner jag plugga lite mer innan helgen istället!

Imorgon ska jag träffa världens bästa mormor efter skolan! :)

Sen på lördag blir det middag hos Kim som jag inte träffat på väldigt länge, ska bli jätte trevligt! :D

Så nu vidare till att somna med religions boken i handen.


Bilder på några duktiga dansare nedanför Eiffeltornet i våras :)

Love to live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0