Om helgen

Okej, fredagen var allt annat än normal. Började med att vi inte kom in på Hoffmaestro, var för mycket folk där, så det var omöjligt, synd.
Vi drog hem till Louise & taggade om med vin och skumpa. Sen mötte vi upp resten av brudarna och drog till Lobby, det var ingen höjdare, kommer inte gå dit i första taget igen.. Sen drog vi vidare och allt blev bara konstigt och fel.
Kvällen avslutades dock glatt och bra hemma hos Louise.. :)

Igår var det middag hemma hos Kim med massa favoriter, var jätte trevligt!
Sov sjukt länge länge och sjukt gott i natt. Vaknade halv 2 utvilad, blev nästan ingen sömn alls natten innan.

Idag har jag pluggat en hel del, läst ut en bok och bläddrat i bibeln. Ätit middag med mamma och pappa, grillat, gott!
Sen var jag ute på en rask promenad i typ 50 minuter med Oskar Linnros & Robyn i lurarna.

Avkopplande att bara gå själv och tänka på allting. Sen pluggade jag lite mer, nu ska jag sova, sjukgymnastik imorgon bitti.


Love to live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0