N.i.c.e.

Varit och tränat, känns toppen! Mycket plugg, men livet rullar på klockrent nu, jag trivs! Det händer oväntade och roliga saker! Fredagen blev drinkar på mysiga Koh Phangan & dans på Vickan, trevlig kväll! Var himla trött på lördagen, lite lite sömn igen haha, sov tre timmar på eftermiddagen och pluggade på kvällen.


Igår fikade jag med den här schnygga bruden på vårt stammis Waynes, himla trevligt! :)

Sen drog jag till Fridhemsplan och åt middag med mormor och mamma.
Efter det mötte jag upp Louise, snackade skit, hyrde film och poppade riktiga (alltså spis) popcorn :)



Nu ska jag ringa Åsa, sen blir tenta plugg för hela slanten.

Love to live


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0