Hey holiday !

Äntligen torsdag och för min del helg! :D

Idag var sista föreläsningen med vår lärare, vi pratade bland annat om texter ur Koranen, sunni och shia muslimer samt vart de olika muslimerna i världen lever. Helt klart väldigt intressant!

Efter föreläsningen mötte jag upp mormor, vi gick och letade skor åt mig. Hittade ett par sköna Björn Borg sneakers som jag fick av mormor :) Sen åt jag middag och fikade hos mormor.

Nu har jag precis pratat med Louise i telefon om imorgon, men vi insåg att vi behövde läsa mer av vår litteratur.

Så nu är det återigen dags att läsa för min del. Så puss & godnatt! 


   
Fina, men hängiga blommor på landet & några av mina favorit smycken :)


Love to live


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0