Goodie :D

Började dagen med massa musik & schysst frukost. Sen diskade jag och betalade räkningar. Påbörjade även sparandet av pengar till att försöka komma iväg till Shanghai! :D

Sen var det föreläsning 13:00 till typ 15:20, sen simmade jag 1 km med Felicia (skönt att träna!) och efter det satt vi i bastun och snackade om lite saker :)

Sen mötte jag upp Louise och åt middag på café Cino. Blev kycklingfilé med pesto pasta, gott :) Gav henne den här kökshandduken för att pigga upp lite:



Imorgon är det föreläsning igen, sen intervju för ett barnvaktsjobb. På morgonen ska jag försöka fixa en kul grej, önska mig lycka till! :)

Dagens låt:




Love to live

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack,det piggade upp :D här ska det diskas! <3

2010-09-14 @ 22:41:57
URL: http://luslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0