Gärdet

Torsdags kvällen spenderades med Åsa, var super mysigt! Fredagen med fina Felicia och sen bästa pappa. Var på Europe med pappa, gav honom det i present när han fyllde år, trevligt att hänga med pappa en fredag kväll. Kvällen avslutades med drive-throught förbi Max :)

Igår pluggade jag sen åt jag en super god middag som Louise hade lagat! Sen mötte vi upp Jesper och Christian och drack lite öl. Träffade även på Arash från gamla klassen, trevligt! Timmarna jag har sovit i natt är inte många, har sovit max en timme typ haha men är inte så trött! :)
Har diskat och städat en massa här hos Louise som är på jobbet!
Ska strax dra mig mot Brommaplan för att möta upp Louise, sen ska det röstas!


Love to live


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0