Fullt upp

Vår lärare är bra, han kan mycket det märks. Han har varit verksam vid Sveriges Radio och som forskare har han huvudsakligen studerat kristendomens och islams teolig. Han berättar mycket dock pratar han om lite väl mycket på en gång för att jag ska kunna komma ihåg allt jag vill.

Den här veckan är full med saker. Iväg imorgon bitti, sen efter det är det eftermiddag på universitetet. Kanske går och simmar imorgon när jag slutat också, får se imorgon helt enkelt :)

Sen eftermiddag på universitetet onsdag & torsdag, och fredagen fri!
Skönt att vi är lediga på fredagar!
Ska även till sjukgymnasten, hinna plugga en hel del + vara barnvakt två förmiddagar innan det äntligen är helg igen!

På fredag blir det Hoffmaestro, nice!

Nu ska jag ta & lägga mig och sova. Puss!



Love to live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0