Effektiv

Känner jag mig! Utnyttjat morgonen lite grann i alla fall. Den roliga saken är fixad:
Biljetter till Robyn på Berns, check! :D
Sjukt vad svårt det är att få tag i biljetter, klickade prick nio, men de var slut när jag kom vidare.
Tur, att både jag & Louise var inne för att boka! Hon lyckades haffa två, yes! :D

Nu på morgonen har jag svarat på mail, skrivit ut karta med vägbeskrivning, gjort en omelett med stekta champinjoner och grönsaker till frukost, diskat, pratat med farmor med mera. Känner mig glad! :D

Skulle jobbat på fredag, med Neave är sjuk, tråkigt. Alla barn verkar bli sjuka just nu, typiskt hösten. Just nu lyssnar jag på Robyn & försöker välja något att ha på mig :)

Love to live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0