Bromma Blocks

Idag har jag varit med hon, den där, bästa.  Mamma! <3
Haft en super mysig dag. Mamma & jag hade turen att få varsit presentkort på 200 kronor på H&M för att vi var bland de 100 första besökarna i nya gallerian. Toppen! Hittade en massa snyggt!

Gick runt med mamma i den fina nya gallerian! Helt toppen att ha en galleria så nära. Kommer ju inte direkt åka till stan i första taget ;) Vi handlade lite på Lindex där dem drog av 100 kronor när man handlade för 300. Så blev mascaror, deo, rakblad, fondation och sånt som inhandlades! Sen fick vi tre stycken läppglans också. Man skulle få ett, men eftersom kassan krånglade fick vi två extra! :)

Sen gick vi till Coopen för att handla lunch, där var det smakprov, en trevlig man stod där och lagade, och man fick en hel fylld pita, som var himla god! :D

Sen drog vi oss hemåt för att fixa lunch. Jag gjorde i ordning smörgåsar av färskt gott bröd, med smör, Fjällbrynt kycklingost med tomat, basilika och vitlök (jätte god!!), avocado, tomat och solrosgroddar, blev super gott!





Efter det blev det lite plugg för min del. Sen mötte jag upp söta Felicia för fika. Sen följde jag med henne till Centralen :)

Kändes underbart att stå i dörren till tåget mot Linköping, och krama om min fina vän och säga jag älskar dig och höra detsamma. Ord som består, och betyder.  Äkta kärlek.

Love to live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0