Lite uppdatering

Länge sen jag bloggade. Förra veckan hängde jag med Louise och Felicia ungefär varannan dag. Fikade en massa, tog en tur till Bromma Blocks med Louise en dag, var på en oktoberfest, på dejt, ute med Felicia och Louise och läste en himla massa.

Den här veckan har jag varit sängliggandes med feber, ont i halsen och öronen. Nu mår jag äntligen bättre! I helgen har jag läst, kollat lite på Gossip girl, granskat den nya regeringsförklaringen och den från 2006. Igår kom underbara Felicia hit med massa fika, mysigt!
När mamma kom hem fick jag ett paket med ett halsband i av mormor! :D  Super snyggt!

Nu ska jag läsa och skriva lite om Genusperspektiv på utbildning. Efter det blir det nog något avsnitt med Gossip girl :)


Love to live


Kommentarer
Postat av: Louise

Yäh uppdatering :D vad roligt!

2010-10-17 @ 20:03:19
URL: http://luslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0