Gossip Girl

Igår var jag barnvakt åt Neave från 12:30 till 18:00. Sen mötte jag upp Louise för en latte på Waynes. Sen togs Gossip Girl oskulden.
Eftersom jag har en underbar bästa vän som försöker få mig att hitta någon serie som jag gillar, så var det läge för Gossip Girl igår. Verkar soft, fastnade lite för det, haha. Kunde engagera mig i deras problem istället för att tänka en massa, skönt. Ska nog kolla om jag kan låna boxen och börja kolla :)

Idag passade jag Neave från 08.00 till 16:00, och nu är jag helt slut efter att ha pratat engelska, lekt både inomhus och ute i Vasaparken med Neave i två dagar. Kul att passa henne, en liten solstråle! :)

I eftermiddags blev det en fika med Felicia, en välbehövlig vanlig vecko babbel fika :) Nu ska jag läsa lite kurslitteratur och försöka sova hyfsat tidigt eftersom jag ska till sjukgymnasten och träna imorgon bitti.



Xoxo Gossip girl

Love to live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0