Tvivlar du? Undrar du? Älskar du?

Så då var det långhelg!
Började långhelgen igår med att åka till Lovisa och plugga, sen blev det bio, såg Avatar! Den var bra och lång, kändes som både 3dbrillorna och baken växte fast, men det var en helmysig kväll! Idag är det bara fredag, men jag har en del att göra, geografi kursbok på engelska är inte precis det lättaste.. Men det känns ändå skönt för just nu känner jag att jag inspireras av andra människorna till att vara ambitiös. Så jag tänkte se till att få lite plugg gjort inför tentan som är om mindre än två veckor! Ute är det grått, försökte lägga mig i trädgården och läsa men när jag kom ut försvann solen, lite typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0