Salstena tjooho

Idag var the big day, tentan var kommen. Satt i fyra timmar och det gick inte bra, fail på den.

Åkte efter tentan till Sollentuna för att möta upp världens bästa mamma. Vi gick i affärer och jag blev bortskämd :) Fick två nagellack och en mascara och blev bjuden på god lunch och fika. Helt toppen!

Gick in i en butik där man kunde ta hål i naveln, lite kul för har har funderat på att göra det i många år. Även om det inte är "inne" så tycker jag att det är snyggt. Men kom därifrån utan hål i naveln, himla tur va? ;)

Sollentuna centrum var btw ett himla fint och mysigt centrum, dit tänker jag åka flera gånger.
Nu har jag varit hemma en stund och ska snart äta middag. Sen kanske det bär av för och möta upp Louise när hon slutar halv tio, för en viss Louise var sugen på vin såhär på lilllördagen. Så kanske bär det av mot systembolaget om en stund.

Love to live


Kommentarer
Postat av: Susie

Så är det när man har världens bästa mamma !!!

2010-06-04 @ 09:16:27
Postat av: Anonym

Sant Susie! Hon är faktiskt världens bästa mamma!! :D

2010-06-08 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0