Vad är frihet?

Packningen e på g! Snälla pappa hade tagit fram allt jag behöver när jag vaknade så som ryggsäck, liggunderlag, sovsäck med mera! :)
Nu lyssnar jag på artister som ska uppträda under Peace and love! :)
Idag ska jag bara ta det lugnt och bry mig om mig själv, städa, fixa med packningen och kanske träna lite.
Idag blev det havregrynsgröt till frukost igen med jordgubbar! Heja mig, heja nyttiga tag och hej vitaminer!

Igår fikade jag hos Louise jordgubbstårta och kaffe, sen blev det en 50 minuters promenad! :)




Gillar budskapet: Vad är frihet? För mig är frihet nu när det är sommar och man har ledigt och kan bestämma vad man vill göra och vilka man vill träffa, finns inget bättre!


Love to live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0