You know my weakness that is why I'm sleepless

Härligt, har hänt mycket kul på sista tiden. Felicia och Nathalies student var helkul, flaket var bäst, mottagningen var himla trevlig med många fina vänner och festen mitt ute i ingenstans där en kille var charmig o grillade mat mitt i natten var fylld med massa skratt. Efter studentfirandet rehabade jag och Lusen ute på landet med god mat och sömn. På söndagen drog vi oss in mot stan för drinkar på fridays.

Måndagen skrev jag klart grupparbetet och lovet kunde börja på riktigt. De andra dagarna har jag hunnit med lunch med mamma, klippning, varit med Lovisa och lekt modell i en fotostudio med en härligt snygg fotograf och efter det ätit middag och druckit öl med henne och hennes boy.

Torsdagen var nice, började dagen med återbesök hos läkaren sen lunchade jag med Louise och efter det blev det en timmes powerwalkade. Sen möttes vi upp igen och drack en flaska smultronvin i humlan, mysigt. Efter det bar det av till Koh Phangan där vi drack drinkar sen blev det vidare till After och firande av Elin som hade tagit studenten, var himla kul. När vi kom hem korkade vi upp en flaska jordgubbsvin, sen blev det svårt att somna på grund av trevligt sällskap.

Fredagen bestod av att dagen efter för mycket öl och vin ligga i sängen och vila hela dagen haha..
Lördagen hann jag med att äta frukost med bästa mormor, firande av en grabb som precis fyllt 20, sen blev det härlig utgång med massa dansade, gaaalen toppen kväll! Idag har jag och Louise varit duktiga och städat hela hennes lägenhet.





Love to live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0