Peace and love

Träffat mina absoluta favoriter Felicia och Louise idag!
Fikat på café Cino. Promenerat i raskt tempo i 100 minuter, Lötsjön runt med Felicia och till och från Sumpan med mera. Berättade om lite kul som hänt på sista tiden för Felicia, sweet!

Köpte med mig grönsaker hem och slängde ihop en sallad till middag som bestod av grönsallad, paprika, körsbärstomater och cashewnötter, gott & nyttigt! Köpte även med min favorit tidning Topphälsa hem!





Det bästa idag var dock Peace and Love biljetter, känns heeelnice! :D


Imorgon ska jag passa 4 månaders grabben som jag passade för några veckor sen, så nu ska jag ta min Topphälsa och lägga mig i sängen! :D


Love to live


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0