Mycket på gång

Förra veckans barnvaktande åt M:et (fyra månaders bebisen) gick bra.
När han var lite ledsen som han brukar vara precis innan han somnar gick vi förbi en kvinna som sa: Jaaa, e du arg på mamma och log. Jag log tillbaka och sa att : Jaa, han är lite trött och fortsatte promenera med honom.
Men lite komiskt känns det att passa honom eftersom alla tror att man är hans mamma :)

Fått ett annat barnvaktsjobb också! Är en liten kille på 2,5 år som jag ska hämta på dagis flera dagar i veckan, i fyra veckor framåt! :)
Så har jobbat måndag till onsdag nu, hängt i parken, vid dammen, åkt spark och kört barnvagnen i "raaaaceerfaaart" hem!

Barn är bra söta och gulliga, men har kommit fram till att det måste vara extremt krävande att vara förälder.

Helgen som var var det mysigt "Bröllopskalas" ute på landet! :D

                                              

                 
                  Lite kärlek " Love-tema" på landet, min favorit plats att vila på.

Sen blev det en kväll på stan på lördagen, många olika ställen blev det.
Landade tillslut i mormors lägenhet med Kim, satt och pratade hela natten, jätte trevligt! :)

Igår sörplade jag i mig kaffe på Elins balkong efter jobbet, idag hos mormor, mysigt!
Det underbara vädret idag kan man ju absolut inte klaga på heller! Solen ler mot mig och det känns såå bra! :D

Imorgon ska jag vara LEDIG och följa med farmor till tåget och möta upp Lusen och boka om tågbiljetterna till Peace and Love, så vi kommer dit tidigare och hinner se min absoluta favorit Lasse Lindh!


Love to live


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0