I don't care if Monday's black

Dagen började toppen med god frukost som stod framdukad när jag vaknade. Sen tog jag äntligen tag i att ringa om sjukgymnastik för min nacke och rygg.
Ska träffa en ny sjukgymnast nu på måndag, känns super med tanke på att jag har en del värk och så.
Att dagen ej har bjudit på särskilt mycket sol har inte gjort mig någonting. Möblerade om mitt rum, veck ihop skrivbordet, blev mysigt.
Sen dammsög jag, hjälpte mamma och fixa med hennes garderob.
Fick även samtal från min handledare som ville att jag skulle vara barnvakt onsdag och fredag, så blir jobb då :)

Har ägnat kvällen åt att läsa lite olika bloggar
och nu blir det till att hoppa i säng

Love to live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0