Think about it

Mycket att tänka på just nu, packning för 3 veckor, komma ihåg att betala mobilräkningen, timrapportera, ringa viktiga samtal, få ihop planeringen för veckorna som kommer och hinna träffa lite sötnosar innan jag åker!

Hänt mycket kul på sista tiden, hängt en hel del med Ulrika, väldigt trevligt! Förra veckan hämtade jag Calle 3 gånger på dagis, var ute 4 gånger, var på middag 2 gånger, träffade Linda från Norge och var på landet: fikade, fyndade och badade i havet! Himla mysig vecka, nöjd och glad! :D

Igår lunchade jag med Lusen sen fikade vi med mamma i Liljeholmen. Idag har jag umgåts med mamma och även lyckats med att laga en god middag! :D


Love to live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0