Linya 3 år!

3 års kalaset gjorde suuuuuuussseeen. Gladare nu. Anton och Linya e världens sötaste ungar. 
Fick höra två gulliga saker idag: Det första var när mamma pratade med vår granne, och sa att hon skulle fixa en sak innan kalaset för att varken pappa eller jag skulle hinna. Hon berättade att pappa inte skulle hinna för att han skulle skynda sig hem från jobbet och jag inte skulle hinna för att jag skulle göra mig iordning lite innan vi gick. Då sa han kan hon verkligen bli snyggare?

Den andra saken var att jag fick beröm av Linyas och Antons farfar för att han tyckte att jag hade så bra hand med barnen. Han trodde även att läraryrket skulle passa mig utmärkt.
Så man tackar och tar åt sig av de fina orden haha :)


Love to live


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en trevlig blogg min vän. Keep it up:)

2010-09-02 @ 22:21:23
Postat av: Tiffany

Man tackar och tar åt sig igen! :D

Vem är det som e så anonym? ;D

2010-09-06 @ 23:41:36
URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0