Be my kaos

Okej tisdag idag. Vaknade för typ två timmar sen här på Gärdet. Louise är redan på universitetet så passade på att städa lite här i hennes lägenhet, dammsugit, diskat, vikt ihop lite kläder m.m. Igår vare skolstart träffade Lovisa i skolan, o sen hängde jag med Jesper & Louise, räddning för den dagen helt klart. Nu ska jag strax hoppa in i duschen o sen fixa mig lite och sen försöka få i mig något att äta om matlusten infinner sig.

Ikväll följer jag nog med på Linyas 3 års kalas, inte träffat dem på länge och behövs för att slippa tänka så mycket, har helt klart för mycket som rör sig i huvudet just nu, tankarna snurrar runt.

Typiskt det ordet kan ju bara få känneteckna alltingt just nu.


Love to live 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0