00:00

Umgås med bästa Louise! Nu e klockan 00:00 och man får önska sig något, toppen det gjorde jag precis! :)
Skönt att vara i Stockholm igen, har tentapluggat, haft tenta, varit på avskedsfest för bästa Ullis & Mallan!
I måndags avskeds fikade jag med Ulrika, jätte mysigt sen åkte jag och Lusen och kramade Malin hejdå också :(
Himla kul att ni äntligen har kommit iväg tjejer! Men kommer sakna er mycket!
Igår var jag barnvakt och idag har jag tränat hos sjukgymnasten och namnsdags fikat hos Louise familj. Hängt med Louise måndag, tisdag, onsdag, toppen!






Love to live

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vi saknar dig med Tiffany! Hoppas du kan komma hit sen :) kram!

2010-08-27 @ 10:26:38
URL: http://rikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0